15 Temmuz 2013 Pazartesi

BAHÇIVAN KEBABI

BAHÇIVAN KEBABI

bahçivan kebabı

MALZEMELER: 1 baş kuru soğan
120 gr. kuşbaşı et
1 tatlı kaşığı katıyağ
1/2 adet ince doğranmış sakız kabağı
1 adet çarliston biber
1/2 adet kuşbaşı doğranmış patlıcan
2 adet domates
1 adet patates
1/2 çay bardağı su
Yeterince tuz, karabiber ve kekik
(2-3 kişilik)




HAZIRLANIŞI: Rendelenmiş soğanı, kuşbaşı eti ve katı yağı mikrodalga orta yüksek (med high) ya da (750W) gücünde 3 dakika pişirin.Karıştırıp çok ince doğranmış kabağı ve çarliston biberleri ekleyip aynı güçte 3 dakika pişirin.
Karıştırıp kuşbaşı doğranmış patates ve patlıcanları ekleyin. Mikrodalga gücü değiştirmeden 3 dakika pişirin.Kabuğu soyulmuş parça domates ve yarım çay bardağı su ilave edip aynı güçte 9 dakika pişirin.
5 dakika dinlendirip sıcak sıcak ikram edin.
[NOT] Tuz, karabiber ve kekiği dinlendirmeden önce ekin. Pişme süresi : 18 dakika. Dinlendirme : 5 dakika.

3 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim. Hayırlı olsun. En sevdiğim yemeklerden birisi :)) Ellerinize sağlık.
    Bu arada sizi izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler,
    Hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  2. Slm
    Blogunuz hayırlı olsun.Takibe aldım
    sizi blog konusunda yardıma ihtiyanız olursa
    lütfen mail atın
    Hayırlı Ramazanlar

    YanıtlaSil
  3. İadeyi ziyarete geldim canım teşekkür ederim:)))Yemeklerin harika kaç yaşındasın bilmiyorum ama sanırım küçüğümsün şablonunu değiştirip beyaz yaparsan güzel yemeklerin ön plana çıkar.Ellerine sağlık,sevgiler...Birde şimdi gördüm yorumlardan kelime doğrulamayı kaldır ziyaretçin çoğalır...

    YanıtlaSil